Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2009

Αυτός ο blogger πολύ κόντρα μου πάει τελευταία....Updated!!!


Φαίνεται θα είναι επηρεασμένος από το νέο σιντι της Αννούλας...lol πές μου ότι το 'πιασες το αστειάκι μη τα γράφω και τσάμπα...!Το Σάββατο επιχείρησα μια έξοδο σε ένα μπαράκι και ψάρεψα ένα καλό τεμάχιο με μια 50άρα με vinyl γκλιταρισμένο παντελόνι, και φυσικά τράβηξα φωτό αλλά ο blogger με πολεμά και δεν την ανεβάζει...Σε όσους το πα την επομένη, η πρώτη τους αντίδραση ήταν "Ποιά είδες τη Madonna???".Μπορεί Μαντονα να μην ήταν, έμοιζε περισσότερο σε Μάρα Μειμαρίδη στη μάπα, ξέρεις εκείνη που έγραψε τις μάγισσες της Σμύρνης με τη γνωστή τράπουλα της κατίνας-που έχει κάψει κόσμο...Τέσπα, το όλο σκηνικό συμπλήρωνε μια κάτι άσπρες μπότες τίγκα στο στρασάκι και ένα ροζ μπλουζικό, απ'΄αυτά τα κακόγουστα που ανεμίζουν...Ο λόγος που την αναφέρω δεν είναι για να τη θάψω, αν και με κάτι 4αρια και 4,2 που κόπηκα σε κάτι μαθήματα θα έπρεπε να στάζω φαρμάκι, αλλά επειδή ξέρω ότι σε αυτό το μπλογκ προάγουμε την ενημέρωση και τον πολιτισμό , θέλω τις 50 something αναγνώστριες να τολμάνε...Άσχετο!

Πίσω στα δικά μας, ο μόνος λόγος που καταφέρνω και επιζώ αυτές τις μερες είναι 1ον να φύγει ο παλιοξενερωτόμηνας και να ρθει ο Μάρτης και 2ον για να δώ το βίντεο κλιπ με πυρές και τσούλες...Τουλάχιστον έχω τα κότσια να το παραδεχτώ όχι σα μερικούς μερικούς και μερικές μερικές που μου το παίζουν κυριοι και κιουριες και όταν ξεμοναχιάζονται το ακούνε στο φούλ...

Τώρα που λέω για το συγκεκριμένο κομμάτι, να σου πώ και κάτι σχετικό που έγινε το ξημέρωμα της Κυριακής...Ώρα 5 παρά, μετά από ποτά, ξενύχτι, καπνούς και λοιπές μαλακίες είπα να την πέσω καθότι είχα ξυπνήσει νωρίς το Σάββατο...Πάνω που έκλεινα πισιά και αρκουδίσιον μέσα στην απόλυτη ησυχία ακούγεται: ΜΠΟΡΕΊΣ ΑΠΌΨΕ ΝΑ ΒΓΕΙΣ Μ' ΌΛΕΣ ΤΙΣ ΤΣΟΎΛΕΣ ΤΗΣ ΓΗΣ... Ώπα λέω έχουμε θεματάκι..Ανοίγω την πόρτα του σπιτιού και διαπιστώνω ο ήχος ήταν από μέσα από την πολυκατοικία, λέω αμέσως θεά ξηγέσαι όποιος και να σαι...Να μη στα πολυλογώ εμεινα ξύπνιος μέχρι τις 6παρά να ακούω ένα σερί από Madonna...Ούτε Γκάζι να μουν!!!Τίποτα αυτή η πολυκατοικία με έχει δικαιώσει Απόλυτα!Μπορεί να πληρώνω πολλά για ένα μικρό δυάρι αλλά χαλάλι...Τέτοια φάση ούτε στου Φλωρινιώτη!!!

Άσχετο αλλά σκέφτομαι να υιοθετήσω ξανά ένα ψαράκι...Έβλεπα κάτι φωτός του Σεπτεμβρίου που ήμουν αγκαλιά με τη γυάλα (ίσως ανεβάσω φεισμπουκ καμία απ' αυτές!) και νοσταλγώ τις ευθύνες του μπαμπά!Το κακόμοιρο ήταν τόσο ήσυχο, που αν εξαιρέσουμε ότι έπρεπε να του αλλάζω νερό μια φορά την εβδομάδα, ήταν το καλύτερο πετ που είχα...Μετά από τον πεπίτο βέβαια...Κλείνοντας, γιατί αύριο έχω πολλές ώρες σχολή (!Τι πρωτότυπο!) έχω βάλει στο μάτι κάτι μπλουζάκια από τους Shins και είμαι ένα βήμα πριν τα παραγγείλω!Ρίξε ένα βλέφαρο ΕΔΏ. Τα γκρι ειδικά είναι γαμάτα!!!

Υ.Γ. Αν κυκλοφορήσει βιντεο με μένα να κάνω Justin στο 4 minutes είναι μοντάζ..Σε παρακαλώ φανατικέ θέλω τη στήριξη σου στην άνανδρη επίθεση που δέχομαι τις τελευταίες 2 μέρες....!χεχε




Το do it right είναι αφιερωμένο εξαιρετικά στον μπλογκερ που δεν μου ανεβάζει τη φωτό!!

Είμαι απίθανος!!!Τα κατάφερα τελικά!!

2 σχόλια:

γυάλινο δάκρυ είπε...

Πιστεύω πως στα Mad video music awards αυτό το τραγούδι "Στην πυρά" θα είναι στα υποψήφια για στίχους που έγιναν ατάκα!!! Πολύ θα ήθελα να ήμουν εκεί να το ακούσω live αυτό το screaming! LOL!
Μα κι εσύ βρε παιδί μου αφού ο blogger (μαζί σου, κι εγώ μαζεμένα του τα 'χω) δεν καταδέχεται να ανεβάσει τη φωτό της Μαντόνα-Μάρας, ανέβασέ την στο facebook!!!

Giorgio είπε...

oso to skeftomai oti pali i exetastiki m tha pesei panw sta mad awards trelainomai...elpizw to party gia to kleisimo tn agriwn na t prolavw..lol

nai vre ligo rezili exw ginei st facebook, na valw +ti theitsa...!