Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

Βαριέμαι ελεεινά....

Η κατάσταση φανατικό αναγνωστόνι έχει ξεφύγει!Όσες προσπάθειες να κάνω το νέο πισι δεν μπορώ να το συνηθίσω, ως εκ τούτου οι μοναδικές παρηγοριές είναι το φέισμπουκ, ο λάστ εφ εμ άντε και στο τσακίρ κέφι μια βόλτα από το μαισπέις....Κατα τα άλλα τα svista είναι για τον πούτσο και δε σηκώνω αμφισβήτηση...Το μόνο καλό είναι ότι παίζουν οι σιμς 2!Επίσης, μ έχουν προμηθεύσει με αρκετές ταινίες, πάλι καλά δηλαδή να σκοτώνω την ώρα μου!Πήγα χτες στο σινεμά και είδα και τη Δούκισσα και μπορώ να πώ ότι ενθουσιάστηκα!!!Δεν πιστεύω να με έχεις για τύπο ταινιών εποχής, αλλά η συγκεκριμένη ήταν πολύ προσεγμένη!!!Η Κίρα ΘΕΆΡΑ!!!Και να σκεφτείς ότι στην αρχή πήγα μόνο και μόνο για να τη σατιρίσω και έφτασα να πωρωθώ!χεχε.Δηλαδή τόσο φρόνιμο παιδί δε με έχω ξαναδεί σε ταινία(που λέει ο λόγος φρόνιμο, γιατί το τι σχόλια έκανα για το Δούκα-Γκόμενά του δε λέγονται....χεχε).Κατά τα άλλα η σχολή μου περνάει εμμηνόπαυση και έλλειψη σεχ ομαδικώς αφού δεν έφτανε ότι ξεκινήσαμε μαθήματα στα καπάκια από την εξεταστική, μας έχουν γεμίσει όλο το 6μηνο με προόδους-διαγωνίσματα...Κάντε και λίγο σεχ δεν βλάπτει ίσα ίσα που ηρεμεί και λίγο!Ευτυχώς κατάφερα να φτιάξω τον veoh player και λειτουργεί και ένα greek-movies εδώ πέρα!Μουσική να ακούσω από το πισι βαριέμαι γιατί μου έχει κάνει ανάστατους τους φακέλλους μου, μαλακία έπρεπε να μην αφήσω στην Αθήνα το παλιό λάπιτοπι(τι καλό που ήταν..!) έστω να είχα μια καβάτζα εδώ κάτω... Κατά τα άλλα η μοναδική, ή μάλλον μια από τις μοναδικές, παρηγοριά είναι βιντεάκια όπως ΑΥΤΌ ή ΑΥΤΌ ή ακόμα και ΑΥΤΌ τώρα πως τα συνδυάζω όλα το άτιμο δεν ξέρω!!!χεχε.Ααα εδώ και λίγες μέρες διαβάζω το περί τυφλότητος και έχω συγκλονιστεί φανατικέ, κρατιέμαι να μην το τελειώσω...Απίθανο βιβλίο, που πρόσφατα έγινε και ταινία, αλλά όπως έχω ξαναπεί προτιμώ να τα διαβάζω παρά να τα βλέπω στη μεγάλη οθόνη..Γιατί όπως και να το κάνουμε όταν διαβάζεις ένα βιβλίο ανοίγεις ένα παραθυράκι στη φαντασία σου...Επειδή μας το χει γυρίσει σε κρύο θα κλείσω το ποστ και το παράθυρο με μια ερώτηση...Η Στέλλα Γεωργιάδου ζεί???Καιρό έχω να ακούσω νέα της ή έστω να τη δώ σε κανά ψευτοκοσμικό ιβέντ...Τώρα μάλλον κανείς δεν της μιλάει...χεχεχε





Υ.Γ. Ένα χρόνο και μια μέρα πριν μαζί με το ποστ για την Καιτούλα έβαλα τον μετρητή στο πλάι και θέλω να σας ευχαριστήσω για τις 21.366 επισκέψεις και για τα καλά σας λόγια..!Δεν έχω λόγια για το όλο θέμα του blogging γιατί έχω γνωρίσει αρκετό και καλό κόσμο, που με πολλούς έχουμε γίνει φιλαράκια!

3 σχόλια:

γυάλινο δάκρυ είπε...

Κι εμένα μου την έδωσαν χτες τα vista για πρώτη φορά!!! %@$*^&%!@^*!

Κι εμείς ξεκινάμε αύριο μαθήματα! Έλεος πια. Και πόσο μάλλον αύριο που είναι μια τόσο σημαντική μέρα!! :-Ρ

Στέλλα Γεωργιάδου.. Στέλλα Γεωγιάδου.. Δεν πειράζει, τώρα έχουμε τη Στέλλα Μπεζαντάκου!!!! Απ'αυτήν μ'άρεσε πολύ ένα τραγούδι "Έχω κακό σκοπό, καθόλου δε θα κοιμηθώ, η νύχτα αυτή το επιβάλλει.."!!!

mahler76 είπε...

ΓΑΜΑΤΗ Στέλλα Γεωργιάδου. Άρε τι γλέντια κάναμε στα gay bar με τα τραγούδια της πριν χρόνια.

*Κορίνα* είπε...

Εμένα μ'αρεσουν τα vista!!
Δεν σε καταλαβαινω...
Μάκια πολλά!
όσο για τη Στελλίτσα, όταν είχε βγεί αυτό το τραγουδακι, μιλάμε για κόλλημα!