Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2009

Erotica....

Την περασμένη βδομάδα, είχα βάλει το mp3 στο λάπιτοπι(το παλιό...) να φορτίσει, και τότε μου έκανε ένα κουλό συγχρονισμό από τον media player και πέρασε τα πιο άκυρα κομμάτια στο mp3, από Sarah μέχρι Νάταλι Θάνου(ναι το περαδέχομαι έχω κάποια Νάταλι...χεχε). Όπως καταλαβαίνεις δεν αντέδρασα πολύ ήρεμα, αμέσως έφερα το πρώτο βετεξ που βρήκα στην κουζίνα για να τιμωρήσω το pc....χεχε


Μέσα σε όλο τον κακό χαμό των τραγουδιών που πέρασε, μπήκαν και κάποια καλά όπως ο ύμνος erotica της Madonna(με τόνο στο α σήμερα...), από τη συναυλία του 2006...Μικρό ήμουν τότε, μόλις είχα τελειώσει με λύκεια-εξετάσεις-λοιπές μαλακίες...Άσχετο, απλά το αναφέρω..Που λες φανατικέ το περασμένο σάββατο είχα κατέβει στο κέντρο για ψώνια, καφέ και βόλτα (τρελαίνομαι να περπατώ στο κέντρο της Αθήνας είτε μόνος είτε με παρέα...!), και προς το τελείωμα του όλου ιβέντ είπα να περάσω και από το παζάρι βιβλίου στην Κλαυθμώνος, να ρίξω ένα βλέφαρο..

Δυστυχώς γινόταν της κακομοίρας, η κάθε βλάχα μου είχε αποφασίσει να καλλιεργηθεί και είπε να πάει στο παζάρι βιβλίων...Σταδιάλα πια, τόσα χρονιά πηγαίνω σε παρεμφερή γεγονότα ψυχή δε βλέπω μόνο το Σάββατο γινόταν της καραποπάρας....Ευτυχώς την Κυριακή ήταν κάπως καλύτερα..Βέβαια, δεν θα ξεχάσω τα μπίτια που βάραγαν από τα ηχεία..!Μέχρι και Μάικλ Τζάκσον έπεσε..!χεχε.Και ήταν και 2 κουλές 35αρες μπροστά μου που η μια έλεγε στην άλλη "Μαλάκα τα σπάει γερά ο Μάικλ...".Περιττό να πώ ότι είχα λυθεί στα γέλια όταν το άκουσα...

Αφού είχε τόσο κόσμο, βαρέθηκα να περιμένω όλη την ουρά και πήγα και κάθισα δίπλα σε ένα παγκάκι να τελειώσω τον καφέ μου και τα επακόλουθα...Όπως καθόμουν και έψαχνα τραγούδια έπεσα στο ερωτικό της Μάτζης και έμεινα...Το όλο σκηνικό, με το αεράκι και τα σύννεφα, με ταξίδεψε...Απ΄τη μία ο πανικός των ανθρώπων που έτρεχαν για να προλάβουν τα τελευταία μαγαζιά, η κίνηση στην Σταδίου και απ' την άλλη εγώ με μουσικούλα να χαζεύω τα σύννεφα...Απ' τις πιο ιδιαίτερες στιγμές του σουκού...Πεθαίνω-προσκυνώ!

Και η δεύτερη στιγμή ήταν τη δευτέρα το πρωί που είχα να ξυπνήσω νωρίς για να προλάβω να τελειώσω όλες τις δουλείες μου στο κέντρο και γενικά στην Αθήνα, θα ταν δε θα ταν 7και 20 που ξύπνησα και αμέσως έφτιαξα ένα καφέ και πήγα ταράτσα (αυτή τη φορά στη δική μας...!Γιατί η ταράτσα της κυριακής μου στοίχισε πολλά, τα μισά μου πράγματα ξέχασα στο κωλομάγαζο..), ξάπλωσα σε μια από τις ξαπλώστρες και αγνάντευα τη θάλασσα...Δεν υπήρχε ωραιότερο ξύπνημα για εκείνη τη μέρα..!

Και τώρα το ερώτημα...Μήπως μεγαλώνω???Αρχίζω σιγά σιγά να αλλάζω???Θα πρέπει να αφήσω το σκειτάδικο στυλ μου στην άκρη και να αποκτήσω το μανταμίτσας στυλ που έχουν πολλοί 20αριδες??? Τσου τσου τσου!!!Θα τα συνδυάσω όλα και όπου με βγάλει!!




Erotica erotica

Δεν υπάρχουν σχόλια: