Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2009

Ντρέπομαι που το 'μολογώ αλλά....


Τις τελευταίες 2 εβδομάδες έχω κολλήσει τρελά με το myspace....Σε κανένα από τα προηγούμενα σπέισις δεν είχα το ίδιο κόλλημα και την ίδια προσήλωση...Αφού αν δεν κλείσω ένα συνεχόμενο 4ωρο κάθε μέρα δεν βγαίνω απ' το προφιλ μου!Έχει γίνει πλέον ένας απ' τους λόγους ύπαρξης μου!!!Γουστάρω τρελά να χάνομαι myspace και να βρίσκω κουλές δικαιολογίες για να ακυρώνω καφέδες..!Τάβλι δεν ακυρώνω, είπαμε τόσο χαμηλά δεν έχω πέσει χεχε!Και το καλύτερο από την περασμένη βδομάδα έχω στείλει 2 πριβε μεσσατζις στο kylieaki...!Ναι γιατί μπορεί στο myspace να γράφω rock-indie-electro αλλά η Kylie Kylie!Και δεν μπορώ να πώ κιουρία, αυτή ο υπεύθυνος δεν ξέρω, μου απάντησε!!!Το καλύτερο δε είναι τα ελληνικά συγκροτήματα που μπορείς να πιάσεις ολόκληρη συζήτηση μαζί τους περι μουσικής και να πείς και μια γνώμη στον καλλιτέχνη!Επιτέλους, εμείς αγοράζουμε σιντι και πληρώνουμε τα live έχουμε το δικαίωμα της γνώμης!Το καλύτερο απ΄όλα είναι κάτι bitches απο America που μ' έχουν κάνει add και είναι η προσωποποίηση της dirty-fat-bitch!!!Θ-ε-ε-ς!!!Έχω ρίξει τρελό γέλιο ειδικά με μια που μου αφήνει συχνά σχόλια...!

Ένα συγκρότημα από Ελλάδα παρακαλώ που με έκανε κάπου στα Χριστούγεννα(εκεί περίπου) add είναι οι Shapeless.Η μουσική τους έχει επιρροές από Prodigy και Chemical brothers, και πολλές λουπες είναι ίδιες σχεδόν, αλλά μόνο και μόνο που μπορούμε να τους δούμε live σε κάποια Αθηναική σκηνή (και δεν εννοώ μπουζούκια!) και να μπούμε σε underground κλίμα πεθαίνουμε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: