Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2009

Νέα μέρα, νέα ώρα (άσχετο!) και νέο laptop...

Άλλο ένα τραβηγμένο weekend έφτασε χτες στο τέλος του και το μόνο που θέλω να πώ είναι stop εξεταστικές!!!Όλοι ήταν πάνω από ένα βιβλίο, σημειώσεις άντε και κανα facebook...Γιατί πως εγώ δεν αφήνω χαλόου για χαλόου έτσι και άλλοι (σημείωση είναι και αρκετοί!) δεν ξεκόλλησαν το περασμένο που-σου-κου από το facebook!Αμάν πια, τί έχετε πάθει όλοι σας!Άσχετο το αποφάσισα να κάνω profile και στον last fm...Που λές φανατικό αναγνωστόνι, τα svista με έχουν παιδέψει πολύ...Δεν είναι λογισμικό (αν λέγεται έτσι...) αλλά σκέτη καταστροφή...Πρώτα απ΄όλα έχουν έναν απαίσιο media player, που μου χει σπάσει τα νεύρα!!!!Δεύτερον είναι απλά άβολα, απαίσια και εχθρικά προς το χρήστη!!!Και τρίτον το μενού τους είναι πολύ κομπλικειτιντ, εδώ και μισή ώρα ψάχνω να βρω κάτι αρχεία που κατέβασα χτές και ακόμα τίποτα...Η επόμενη κίνηση είναι να πάω στην Αγγελική και την παρασκευή να με δείτε στο φως νερό τηλέφωνο στο τούνελ, να αναζητώ τα χαμένα house τραγούδια...

Το laptop γενικά καλό είναι, αν και φορητός υπολογιστής έχει ενσωματωμένα μπάσα!!!How cool is that???Αλλά επειδή θέλουμε να μας κρατήσει λίγο παραπάνω από το παλιό toshiba μουσική μόνο από τα ηχεία..!!Η οθόνη είναι εκπληκτική, αλλά εντόπισα ένα μειονέκτημα..!ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΤΟ ΚΑΘΑΡΊΖΩ ΜΕ ΒΕΤΕΞ.....Αυτό είναι που με έχει σοκάρει...Δηλαδή φανατικό αναγνωστόνι μπες για λίγο στη θέση μου και δες τι δράμα περνάω...No vetex no fun..Αλλά τι να κάνουμε μπροστά σε όλα τα άλλα καλά που έχει και ελπίζω να τα ανακαλύψω σύντομα, κάνω προσωρινά την πάπια..!

Άσχετο το σάββατο που γυρνάγατε όλοι οι ξενύχτηδες και όλο το κέντρο της Αθήνας ήταν πίχτρα???Οικονομική κρίση οικονομική κρισή αλλά μου τα σκάτε στην Πι Ζήνα (την πολεμίστρια εναντίον του ποιοτικού τραγουδιού...).

Επειδή έχω πολλές ώρες σχολή σήμερα και όχι μόνο σας αφήνω έτσι απότομα και την κάνω...


Glad i found you again!!!



3 σχόλια:

γυάλινο δάκρυ είπε...

Έλα ρε συ, δεν είναι τόσο τραγικά τα vista.. Τα αρχεία που κατεβάζεις τα βάζει σε ένα φάκελο που λέγεται τροποποιήθηκαν, αν θυμάμαι καλά είναι κάπου στο φάκελο του σκληρού δίσκου. Μπορείς να τα διαμορφώσεις και να κάνεις εσύ τις ρυθμίσεις ώστε να πηγαίνουν εκεί που θες κι επίσης να κάνεις την επιφάνεια εργασίας σαν των XP.
Μπορείς να κατεβάσεις όποιον player θέλεις, δεν είναι ανάγκη να έχεις τον εργοστασιακό.
Αν χρειάζεσαι κάτι στείλε μου mail γιατί τώρα δεν έχω το λαπτοπ μου με τα vista μπροστά μου.

*Κορίνα* είπε...

Έλα μωρέ, εγώ τα έχω συνηθίσει..
Μην σε νιάζει καμάρι μου, θα σου πάρω εγώ ωραιότατα wet πανάκια από το jumbo..
Δεν κάνουν καμια ζημιά στην οθόνη και είναι και παμφθηνα!
Μάκια!!

mahler76 είπε...

εγώ έχω βάλει ήδη τα Windows 7 και ησύχασα!!!
όσο για την οθόνη μπορεί να μην παίρνει να καθαριστεί με βετέξ, αλλά το πληκτρολόγιο σίγουρα παίρνει να καθαριστεί με σφουγγαρίστρα. Και όταν λέω σφουγγαρίστρα δεν εννοώ την Απόλυτη αλλά την Βιλέντα ΧΑΧΑΧΑΧΑ