Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2008

Καλημέρες!!!

Αν και έχει περάσει η 12η μεσημβρινή σας λέω ακόμα Καλημέρες!!!Άστα φανατικέ αναγνώστα, με μόλις 3 ώρες ύπνο κατάφερα (ούτε και 'γω ξέρω πως, ακόμα οι ειδικοί επιστήμονες της ΝΑΣΑ με εξετάζουν...) να σηκωθώ τελικά και να πάω για μάθημα...

Όπως στα 'πα και χτες, καφέδες-τάβλι και άγια φοιτητική ζωή συν τη μονόπολη...!Ναι ναι το θεϊκό παιχνίδι, που μπορείς να βγάλεις τον κακό γαιοκτημονικό χαρακτήρα και να τσακίσεις τους άλλους...!Που λες χτες το βράδυ και ενώ κανείς δεν είχε όρεξη για διάβασμα, αφότου είχαμε γυρίσει από φαγητό λέμε δεν παίζουμε κανα παιχνιδάκι...Και παίξαμε!

Αφού έχτισα τα ξενοδοχειάκια μου στην Αμαλίας και ζήταγα υπέρογκα ποσά για ενοίκια κατάφερα και κέρδισα!!! Και μετά καμιά μπιριμπίτσα έτσι για το καλό!!Στο τέλος πως καταλήξαμε να μου λένε τα χαρτιά δεν ξέρω. Λίγο ακόμα να περιμέναμε να ξημερώσει για τα καλά και θα έβγαζα το καλό σερβίτσιο του ελληνικού για να πούμε και το φλιτζάνι...

Η απόλυτη ξεφτίλα! Για αυτό αναγνώστη μου σε θέλω ξύπνιο, μη σε δουλεύουν...Και το χειρότερο δεν είναι να σε δουλεύουν μόνο αλλά να σου τα παίρνουν και αποπάνω..Για αυτό από 'δω και πέρα για φλιτζάνι μόνο σε μένα!!Θα στα βρώ όλα!!!Μήπως να υιοθετήσω και μια στήλη στο blog μου "Τα ζώδια του Giorgio"??? Well well θα το σκεφτώ καλά και άμα δεν πάει άλλο πια θα πρέπει τον αναγνώστη μου να σώσω ξανά!!!

Κατά τα άλλα μάθημα-κενό-μάθημα, και το κυλικείο φουλ στον κόσμο, σου γράφω από την αίθουσα υπολογιστών, με κίνδυνο της ίδιας μου της ζωής αφού ο υπεύθυνος με έχει βάλει στο μάτι...Γιατί άραγε..?

Άντε σ' αφήνω γιατί σε 10' μπαίνω για μάθημα!Τη θετική σου ενέργεια παρακαλώ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: