Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2008

Και μέσα σ' όλα χωρίζει και το Madonnακι...!

Δε μου φτάνουν τα δικά μου, πριν από λίγες ώρες με ενημέρωσαν και για το διαζύγιο της χρονιάς....Madonna-Guy the end...Όχι πως δεν το 'χαμε ξανακούσει και δεν το περιμέναμε, αλλά τώρα βρήκε να σκάσει στα καλλιτεχνικά???Πάντως Madonna(με τόνο στο α σήμερα..!) αν θες ένα τεκνό να σε παρηγορήσει εγώ εδώ είμαι, να το ξέρεις!!!Είσαι bitch και σε πάω!!!

"Νάτος τον βλέπεις πίσω απ' τη θεία κούλα
ο δικηγόρος σου, όχι για να μη λες ότι έχω
άδικο όταν σου λέω πως κάτι ετοιμάζεις..."


Για περισσότερες πληροφορίες απλά google it!!!Madonna-Guy divorce...Snif snif

2 σχόλια:

Από μικρό κι από τρελό είπε...

ΟΟΟΟΧΙΙΙΙΙ!!!! Δεν μπορεί!!!!


πφφφ... πάει κ αυτό το ζευγάρι.. κρίμα.......

Giorgio είπε...

Kai pu sai akoma, exei na pesei klama kai katara fetos...Ase tha s enimerwnw egw...!