Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2008

Και μέσα σ' όλα βρίσκω κόσμο μέσω Facebook...

Τι σου 'λεγα χτες για τα χαμόγελα φανατικέ και σύ έλεγες από μέσα σου "κουλός είναι αυτός άστον..."(Σε ξέρω, μην προσπαθείς να κρυφτείς από μένα...). Αν την έπιασες την αλληγορία, προσπάθησε να την υιοθετήσεις κιόλας γιατί δεν βλάπτει!

Μια από τα ίδια και σήμερα με σχολή στο πρόγραμμα και μετά τα γνωστά, καφές-τάβλι-φαγητό. Σε λίγο θα μπαίνω σπίτι μόνο για μπάνιο, ρούχα και κανά νάνι που και πού.. Αν σκεφτείς ότι το πρόγραμμα μου είναι κατά μέσο όρο 9 ώρες στη σχολή καθημερινά, και το χειρότερο με κάτι δίωρα κενά τότε καταλαβαίνεις το δράμα μου! Ευτυχώς που υπάρχει και μια αίθουσα με pc και περνάει κάπως η ώρα, γιατί για να βρεις τραπέζι στο κυλικείο πρέπει να έχεις μπάρμπα τον Τέρενς...

Που λες με τα πολλά και τα λίγα καταφέρνω να σηκωθώ σήμερα, να πιώ και ένα καφέ σπίτι και πάω τσούκου τσούκου στον ιδιοκτητούλη για ενοίκια κου-λου-που, όπου με ενημέρωσε για τα κοινόχρηστα της άλλης εβδομάδας και μου ΄ρθε ντουβρουτζάς...100 ευρώ ένα δυάρι σπίτι, χωρίς κεντρική θέρμανση(Άσε με ac την βγάζουμε χειμώνα-καλοκαίρι, αν και νεόδμητη οικοδομή...), προς θεού δεν τον κατηγορώ τον άνθρωπο γιατί αν έρχεται το νερό 540ευρώ τι να σου κάνει και αυτός...Δηλαδή τόσα κοινόχρηστα όυτε στην Αθήνα που είναι 100+ τετραγωνικά... Και ξέρεις ποιος φταίει φανατικέ???Αυτή η νυφίτσα η αποπάνω μου, η καραβλαχάρα που πλένει τα μπαλκόνια με το λάστιχο...Το ζωντόβολο!!!

Τέλος πάντων δε θα συγχυστώ γιατί Δόξα τω Θεώ οι γονείς μου, μου δίνουν λεφτουδάκια και περνάω super cool!Ναι το ξέρω είμαι γαιδούρι-παιδί, αλλά ένα με έχουν(όπως και γώ 2 τους έχω!!σσ κλασσική ατάκα όταν θέλω να ζητήσω κάτι). Που λές πάμε στη σχολή, και πραγματικά η πρώτη ώρα-που δεν έιχα μάθημα, είχα πάει για σαπορτ- ήταν μες τη βαρεμάρα! Η 2η όμως ήταν όλα τα μάνια... Είχα τον γνωστό-άπαιχτο Θέμη, που σου έχω μιλήσει ΕΔΏ, απλά το άτομο δεν παίζεται...Θεός!Και να ΄χω και τη Βανα δίπλα μου,ως γνωστόν τελευταίο έδρανο, να χει γίνει ντουμάνι back στο αμφιθέατρο, και να μη λέει τίποτα ο άνθρωπας...Θεός!

Μετά είχα και κάτι άλγεβρες, μες το μπλα μπλα, μου 'φυγε το χέρι να γράφω...Ευτυχώς ξέκλεψα ένα μισάωρο και μελέτησα λίγο το free... Και φτάνουμε στο τελευταίο και δυσκολότερο μάθημα...Ο καθηγητής η Απόλυτη bitch της σχολής...Ένα σου λέω μόνο κλειδώνει τις πάνω πόρτες στα αμφιθέατρα για να μην του διακόπτουν το μάθημα..Δεν πάμε καλά, θα συμβεί τίποτα , φτου φτου φτου, και θα βρείτε τα κοκκαλάκια μας... Βέβαια δεν μπορώ να πώ το μάθημα ψιλοενδιαφέρον, άσχετο που εγώ σκεφτόμουν αν το γκρι θα φορεθεί φέτος, γιατί έχω βρει κάτι θεικά φουτεράκια... Κατέληξα στο γνωστό θα τα πάρω, αφότου άλλο μόδα και άλλο στυλ τα ΄χουμε πεί και παλαιότερα...

Και μέσα σε όλο το χαμό σήμερα να έχουμε και έναν να μας έχει πάρει στο κατόπι και όπου πηγαίναμε τσουπ ως από μηχανής Θεός νάσου μπροστά μας...Δε λέω πολύ καλό παιδί αλλά αυτός έχει γίνει πραγματική Απειλή!!Μόνο πόρτες δεν παίξαμε σήμερα, αύριο δεν τη γλιτώνουμε με τίποτα!!! Είχαμε και κάτι κονεδάκια με το 1ο έτος, αυτό μου λείπει τώρα, να γίνω ένας δεύτερος οδηγός σπουδών...

Και για να κλείσω σιγά σιγά, μετά από λίγο που μπήκα σπίτι, ανοίγω facebook(έχω και κόσμο να παρακολουθήσω...), και λόγω των κονεδακίων που είχα το πρωί, θυμήθηκα μια παλιά συμμαθήτρια που είχα στο δημοτικό με ένα ιδιαίτερο όνομα (έχει τρελό τύπο το όνομα...) και την ψάχνω και τη βρίσκω!!! Εντάξει πραγματικά χάρηκα πάρα πολύ γιατί ήταν super παιδί, ανταλλάξαμε και msn και τα ψιλοείπαμε...Πλέον το facebook έχει γίνει κάτι σαν τη Βίκυ Χατζηβασιλείου..!Cool!!!

Άντε σας αφήνω, πάω για μπανάκι τώρα, κανα δυο ώρες ύπνο και μετά ξανά προς τη σχολή τραβάμε!!!

Στη στάση περιμένοντας το λεωφορείο...

Moi: Vogue vogue vogue
Βάνα: ... (κοίταγμα και κούνημα πάνω-κάτω το κεφάλι...)
Μ: vogue vogue vogue
B: ... (κοίταγμα χωρίς κούνημα κεφαλιού..)
Μ: Strike a pose
Β: Ρε π..στη μου τα 'χω όλα έχω και ένα παράφωνο να τραγουδάει στα αφτί μου...
Μ: Έτσι είσαι??Υπόγραψες την καταδίκη σου στο τάβλι...Πέθανες!
Β: Ναι καλά...!(απαξιωτικό γέλιο αλα "κλάμα βγήκε απ΄τον παράδεισο")
M: Γέλα όσο θές θα σε τιμωρήσει ο Θεούλης
Β: Σιγά..

Και στην παρακάτω στάση μπαίνει η σημερινή κολλιτσίδα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: