Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2008

Η Βιτρίνα...

Την περασμένη δευτέρα μετά τη δουλειά της η μαμά μου, μου έδωσε το ομώνυμο βιβλίο του Λευτέρη Καπώνη που έχει κάνει κυκλική πορεία σε όλη την εταιρία και όλοι είχαν εντυπωσιαστεί.. Το πιασα και γώ την επόμενη μέρα και το έφτασα σχεδόν στο τέλος του. Ωραία γραφή, γρήγορη πλοκή και με επίκαιρο βασικό θέμα...

Δεν θέλω να μείνω τόσο στο βιβλίο, σας το συστήνω όμως ανεπιφύλακτα, όσο στον γενικό όρο Βιτρίνα.Η βιτρίνα, συνήθως στα καταστήματα, είναι ένα ωραίο μέρος με ωραία άτομα(κοκκαλιάρικες κούκλες...), ωραία και εντυπωσιακά αξεσουάρ-ρούχα και όλα αυτά σε ένα ειδυλλιακό σκηνικό. Κάπως έτσι φτιάχνουμε και μεις την εικόνα που προβάλλουμε στους άλλους.

Έχουμε μπει στο τρυπάκι, να λέμε συνέχεια ότι ζούμε τις super ζωές, έχουμε τους πιο funky φίλους, είμαστε ευτυχισμένοι και πάνω απ' όλα συχνάζουμε στα πιο trendy μέρη της πόλης μας!Όμως αν μιλήσουμε με ένα τέτοιο άνθρωπο, που πιστεύω ότι δεν το κάνει εσκεμμένα θα δούμε πολύ διαφορετικά πράγματα...

Έτσι και γώ χτες, μετά τα τρελά vibes που μου δωσε η Αννούλα βγήκα για καφέ γιατί αν έμενα σπίτι θα το γκρέμιζα, και είχα φτάσει σε σημείο να απορώ αν το άτομο που είχα απέναντι μου το ήξερα στο ελάχιστο..Μέσα σε λίγες ώρες μου απέδειξε ότι η όλη του κοινωνική ζωή (εδώ κάτω πάντα...) ήταν μια φούσκα...Σοκαρίστηκα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: