Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2008

Να τα πούμε και λίγο...!

Καιρό είχα να σου γράψω φανατικέ αναγνώστη, αλλά τι να κάνω δεν φταίω μόνο εγώ, αλλά και οι άνωθεν δυνάμεις!!!Λέω σήμερα να το γυρίσουμε το blog σε καθαρόαιμο ημερολόγιο...! Οπότε καταλαβαίνεις, θα σου περιγράψω την εβδομάδα που μας πέρασε μέσα από τη δική μου οπτική γωνία...!Καθαρή ΑΠΕΙΛΉ!!!

Ας ξεκινήσουμε με την ατάκα της εβδομάδας "Εμένα που με βλέπεις με ευλόγησαν οι μοίρες...". Πέθανα!!Το επεισόδιο δεν το είδα, αλλά το τρέιλερ το θεϊκό το πέτυχα και ένα σου λέω ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΆΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΦΑΝΤΆΣΤΗΚΑ ΝΑ ΤΟ ΛΈΕΙ... Τι καθηγητές, τι σερβιτόροι, τι οδηγοί λεωφορείων και ταξι, τι ο μανάβης της γειτονιάς...Όλοι τους το είπαν!!!Μετά το κόλλημα των προηγούμενων εβδομάδων, που φανταζόμασταν τους πάντες με κορμάκι να σπρώχνουν αμάξια αλα Madonna(σήμερα διαβάζεται Μαντάνα...), τώρα έχουμε νέα σκηνικά!!!!

Να γελάσουμε και λίγο!Βλέπουμε το θεϊκό parody και μετά συνεχίζουμε!


και άμα θέλουμε να δούμε πώς μαύρισε το δοντάκι πατάμε ΕΔΏ!!!Τρελό γέλιο δεν το διαπραγματεύομαι!!!

Μετά τις μοίρες και τις μπύρες, γιατί το προσάρμοσα ειδικά για κάποιο άτομο (χε χε), η εβδομάδα είχε πολύ, απελπιστικά πολύ σχολή!!! Τουλάχιστον θα έχω τις δικές μου σημειώσεις, και δε θα γίνει το χάλι του προηγούμενου εξαμήνου που είχα από 6 διαφορετικά άτομα σημειώσεις...Drama!!!

Κατά τα άλλα πολλές προόδους, είδανε τα ποσοστά αποτυχίας για ακόμη μια εξεταστική και είπαν να μας σφίξουν τα λουριά...Θα δείξει πως θα πάει προς το παρόν δεν αγχωνόμαστε..! Τα γνωστά καφέδες-τάβλι-επιτραπέζια και κανά ποτάκι...Όλα με μέτρο εκτός από τάβλι-επιτραπέζια, καμιά μέρα θα πέσουμε ξεροί από το πολύ παιχνίδι...Αλλά να σου πώ και κάτι φανατικέ..!Όλα βαρετά είναι εδώ, τουλάχιστον για μένα , οπότε τουλάχιστον να κάνω πράγματα να γεμίζω και τη μέρα μου και να περνάω καλά...

Μέσα σ' όλα ενισχύω τον κύκλο των γνωριμιών μου με μια αγγλίδα, και μου αρέσει πολύ το όλο σκηνικό Λονδίνο(άσε με να το φαντάζομαι έτσι...!)!!Plus η αντικοινωνικότητά μου αρχίζει να υποχωρεί!Την περασμένη δευτέρα κατάφερα να μείνω με ένα άτομο για 2 ώρες σε ένα κοινό κενό μας και να περάσουμε super!!! Άντε και εις ανώτερα!!!!

Τέλος, είχαμε και show από 2 καθηγητές μέσα στη βδομάδα που ο ένας μας απείλησε, και ο άλλος μας σκυλόβρισε...!Τι να πείς, εμμηνόπαυση και αμαμίες...!

Για να κλείνουμε σιγά σιγά το post (ρε γαμώτο έχω τόσα πολλά να σου πώ, και όλα μου ρχονται σταδιακά...Δεν πειράζει ας κρατήσω και κάποια για μένα!), χτες είπαμε να κάνουμε και μια μπαρότσαρκα και ήταν cool! Αφού κόντεψε να μας πάρει ο αέρας μέχρι να φτάσουμε στο κλουμπ, μπήκαμε και πραγματικά ήμασταν εξωγήινοι..Απορώ πως ανέχονται να ακούνε fedde le grand και στο καπάκι να αρχίζει το λαικό πρόγραμμα με Πέγκυ Ζήνα...Έστω μια Τζούλια Αλεξανδράτου βρε παιδί μου!Τουλάχιστον για μένα έχει γέλιο το όλο σκηνικό...! Μετά πήγαμε σε ένα άλλο μπαράκι και μου βαλε θεικές μουσικές, αλλά το όλο mood δε σήκωνε να χτυπηθώ με prodigy και τελικά έμεινα καθιστός...Δεν πειράζει γιατί άκουσα και Manu Chao οπότε τους συγχωρώ και τους αγαπάω!!!!

Άντε βρε καλή μας εβδομάδα!!!!



Υ.Γ. Ένας φίλος μου με ρώτησε πότε επιστρέφω Αθήνα γιατί λέτε???Για να σπάσουμε τον κωδικό του facebook της κοπέλας του...Τι άλλο θα ζήσω????Και χακερ στα γεράματα...Πα μαλ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: