Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2008

Έλα να τα πούμε και λίγο...!

Αχ φανατικό αναγνωστόνι, πλέον μου χεις γίνει απαραίτητο και δε χορταίνω να σου λέω κάποιες φάσης της ζωής μου...Έχουν δίκαιο κάποιοι που λένε ότι το blogging είναι ψυχοθεραπεία, φυσικά και δε στα λέω όλα γιατί είμαι κακομαθημένο μοναχοπαίδι και εγωιστής και θέλω να κρατάω κάποια για μένα, αλλά μια μικρή δόση της καθημερινότητάς μου θα στη δίνω που και πού..!

Πρώτα απ' όλα χτες άνοιξα και 2ο blog, όπου θα βάζω κανά τραγουδάκι, γιατί η παρούσα σελίδα έχει παραφορτωθεί και σε λίγο θα χρειάζεσαι μια 24 σύνδεση για να φορτώσει..! Αν θες να ρίξεις κανά βλέφαρο πατάς ΕΔΏ και ως δια μαγείας θα μπείς μέσα!!! Γου α γου λες και ανακάλυψα τη φωτιά κάνω, αλλά πρέπει να καταλάβεις ότι έπασχα χτες από ακατάσχετη βαρεμάρα και κάτι έπρεπε να κάνω...!

Που λες το σαββατοκύριακο πέρασε γρήγορα και ευχάριστα!!Είχα και σχολή το πρωί του σαββάτου, κόσμο το απόγευμα σπίτι μου (τι να κάνω κυρία μου έπρεπε να ανταποδώσω έναν καφέ και πραγματικά τα σπάσαμε!!!), Γουντι στη βραδινή για να κλείσει ευχάριστα η μέρα...


Ο γούντι καλός, δεν πολυπέθανα βέβαια, αλλά δες το και 'συ για 'χεις και τη δική σου γνώμη...!Καλούτσικο ήταν αλλά match point δεν ήταν!!!Πραγματικά πεθαίνω..!Ίσως να φταίει που ήμουν όλη τη μέρα έξω με μόλις 2 ώρες ύπνο και μετά έτρεχα για να μαζέψω και τον κακό χαμό στο σπίτι... Απορώ πως σε 3 ώρες κατάφερα να μαζέψω το σπίτι, και φυσικά δεν εννοώ τα πάνω πάνω...!Απεχθάνομαι τις μισοδουλειές, καλύτερα μην κάνεις τίποτα παρά να μην το κάνεις καλά!


Και που λες μετά το όλο τρέξιμο μαζευόμαστε σπίτι, κάνω τους καφέδες και βγάζω γλυκά-αλμυρά, βάζω και ράδιο γιατί δεν προλαβαίνω να κάνω playlist, αρχίζουμε 4 μιση ώρες πως πέρασαν ούτε που το κατάλαβα..!Και ενώ μέσα στη γενική αναστάτωση του σαββάτου, είχα ένα ψιλοάγχος αν θα πάνε όλα καλά, τελικά πήγαν όλα super!!! Το τι γέλιο δε έπεσε δεν περιγράφεται, άμα το 'χει η παρέα το 'χει τέλος...!Και άμα ένα άτομο είναι Θεά και είναι, θα σε κάνει να περάσεις cool ακόμα και αν δεν το θέλεις...!

Ε μετά το διαλύσαμε, να κάνουμε και κανα μπανάκι (άσε παρολίγο να πάω με μυρωδιά soupline λεβάντα στη movie...!) να ξεκουραστούμε και λίγο πάμε σινεμά, αγοράζουμε ποπ κορν 3κιλών ο καθένας και 5 λίτρα κοκα κολα (και να φανταστείς ότι πήραμε το πακέτο που διαφήμιζε το σινεμά, όχι κανα giga size...) μπαίνουμε, αρχίζω να πετάω διακριτικά ποπ κορν στη διπλανή μου, να σχολιάζω γενικά αλλά και ειδικά την ταξιθέτρια (αυτή σίγουρα την ευλόγησαν οι μοίρες....!) αρχίζει η ταίνία , τελειώνει η ταινία και ήμουν ένα κινούμενο πτώμα..! Και μόλις βγαίνουμε απ΄την αίθουσα, στον πολυχώρο που ήμασταν αρχίζει να ακούγεται Madonna και παίρνω τα πάνω μου!!Δυστυχώς άπαντες ήταν κουρασμένοι οπότε καταλήξαμε από τις 2 σπίτι... Ε μη στα πολυλογώ είδα λίγο μια ταινία, ακούσα και λίγο music και έπεσα για νάνι.

Την Κυριακή πραγματικά βαρέθηκα που υπήρχα!!! Μέχρι που πήρα ένα τηλ από Αθήνα και έπαθα ένα σοκ και άρχισα να αναθεωρώ τις απόψεις μου για τη ζωή!!!Άκουσα πολύ πολύ μουσική, χάζεψα στο λάπι τόπι, έφαγα ότι βλακεία υπήρχε, έπιασα πολύ κουβέντα στο msn και διάβασα και για τη σχολή και ξεκίνησα και ένα μυθιστόρημα..!Καλά ήταν, αλλά όποιος μου ξανακουβαληθεί σπίτι μου χαράματα τον σκοτώνω από 'δω και πέρα!!!!

Δευτέρα και αρχίζει η μέρα με τους μελωδικούς ήχους γκασμάδων που ανακαινίζουν μια μεζονέτα που βρίσκεται ακριβώς απέναντι από το υπνοδωμάτιό μου...Γκρρρρρρρ
Αναγκαστικά σηκώνομαι μες την τρελή χαρά, χαζολογάω σπίτι (ξέρεις μαζεύω απλώστρες, ρούχα, κεριά μπαλκονιού κ.λ.π γιατί με τις εργασίες θα γεμίσουμε χώματα και σκόνες..!Φρικη) και πάω σχολή!

Αφότου βρήκα παρέα, παρακολούθησα αρκετά μαθήματα, χαζολόγισα στο κυλικείο, έπαιξα ταβλι (ούτε να το θυμάμαι δεν θέλω...)και μπορώ να σου πώ ότι τα κοινωνικόνιά μου (μικρά σωματίδια που επιταχύνουν τις διαπροσωπικές σχέσεις...) τον τελευταίο καιρό έχουν χτυπήσει κόκκινο!!! Τελικά αυτές τις βλακειούλες που σου έλεγα ΕΔΏ περί χαμόγελων(ελπίζω να το γραψα σωστά...!) καλά θα κάνεις να τις πιστέψεις γιατί αν μέσα σε όλη την κοινωνική αβεβαιότητα που επικρατεί είσαι μέσα στη μιζέρια και τη γκρίνια δεν πας μπροστά!!!Πω πω τι είπα ο άνθρωπας πάλι...!

Για να τελειώνω κάποια στιγμή, μετά τη σχολή πήγα για φαγητό, ευτυχώς το central έχει και πολύ καλό φαγητό!!!Βάζει και γαμάτη μουσική (να σκεφτείς στο δρόμο της επιστροφής από τη σχολή με τη Βάνα τραγουδάγαμε where did i go wrong και το βαλε, σε άλλη εκτέλεση βέβαια, αλλά τα vibes μας συγχρονίστηκαν!!!How cool is that!!!)!!!Και πάντα μας φέρνουν τάβλι!!!

Η τηλεόραση φέτος με έχει απογοητεύσει (We want Μυρτώ Κοντοβά back!!!Υπέροχα Πλάσματα 4 eva!!!) και βλέπω ελάχιστα, για αυτό έχω ξεφύγει από τον αρχικό στόχο του παρόντος blog, και δε σου γράφω για καλλιτεχνικά, αλλά προσωπικά δε με χαλάει καθόλου!!!

Άσχετο αλλά η Νατάσα Θεά συναγωνίζεται τη Samantha Fox στο φούσκωμα του μαλλιού!!! Τελικά δεν θέλω μόνο εγώ 80's back!!!!




'Ηταν που θα λιγόστευα τα video εδώ!!!Χε χε
Καλό βράδυ!!!

2 σχόλια:

γυάλινο δάκρυ είπε...

Μην παραπονιέσαι καθόλου, μια χαρά περνάς! Ώστε το match point ήταν καλό ε;

Giorgio είπε...

Doksa tw Thew ola kala pane!!!
To match point einai palia tainia kai kat eme arketa kali!!!Tin kainourgia tou des tin kai perimenw ti gnwmi s mi se epireasw..!