Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2008

Επί τροχάδην...

Τρέχω φανατικέ...!Τα "2 do" μου χαρτάκια έχουν γεμίσει...Ασκήσεις, εργασίες, σημειώσεις και διάβασμα ΌΛΑ ΓΎΡΩ ΜΟΥ ΓΥΡΊΖΟΥΝ...Και να πείς ότι έχω μόνο τα της σχολής, όχι έχω και άλλα εξωπανεπιστημιακά..Αν την βγάλω καθαρή τους μήνες Οκτώβρη, Νοέμβρη και Ιανουάρη τότε μη με φοβάσαι θα αντέξω και θα σου κάνω παρέα για καιρό ακόμα..!Καθαρή απειλή! Και μέσα σ' όλα το ψαράκι μου, έφυγε...Είχε αρχίσει να αλλάζει χρώμα εδώ και λίγο καιρό και χτες το βρήκα να επιπλέει στη γυάλα του.. Τελικά δεν θα υιοθετήσω απ' το Μαλάγουι, εδώ το ψαράκι και μένα μετα βίας μας φρόντιζα, που να τρέχω και για ένα παιδάκι...Άστο καλύτερα μην το καταστρέψω..! Θωμά είσαι σπίτι???Αν είσαι φέρε καμιά σημείωση..



Υ.Γ. Και μέσα σ' όλα να επικρατεί γύρω μου το κλίμα μιζέριας και κακομοιριάς με όλη τη φάση της οικονομικής κρίσης.. Πόσα να αντέξω ο άνθρωπας???Καλή συνέχεια!

Δεν υπάρχουν σχόλια: