Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2008

Πεθαίνω vol2..!!!


Ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια του Kanye, που όσα χρόνια και αν περνάνε (βασικά ένα και κάτι έχει που βγήκε...lol) με πεθαίνει!!!

Την πρώτη μέρα που βγήκε το graduation, και έπεσε στα χέρια μου το παρόν τραγούδι κόλλησα...Πόσα ξενύχτια σπίτι μου να ακούμε Athens dee jay, πάντα με τη βοήθεια του e-radio :) και να αναπολούμε πρόσωπα και καταστάσεις!!!Λίγο μετά το Πάσχα (αχ τι ωραία που περάσαμε!) στο παλιό σπίτι της Βάνας και ενώ ήταν στο παρα πέντε της μετακόμισης, να το βάζει και να τα σπάμε άγρια...Και σήμερα, άλλο ένα μακρύ βράδυ, τυχαία να πέφτει στην playlist μου και να ξανακυλάω...

Thanks Kanye!!!

2 σχόλια:

*Κορίνα* είπε...

Πολύ καλό τραγουδάκι!
Είχα κ εγώ κόλλημα μ'αυτό πρίν λίγο καιρό!

γυάλινο δάκρυ είπε...

Ωραίο τραγούδι κι ακόμα πιο ωραίο να θυμάσαι..
Το παιδί σου (ο Justin καλέ) τι κάνει;