Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2008

Back 2 reality...!

Αχ άλλο ένα πενταήμερο έφτασε στο τέλος του (φοιτητής είμαι κυρία μου όσο θέλω κάθομαι...), και μπορώ να πώ ότι ήταν πολύ καλό! Σε γενικές γραμμές δεν έχω κανένα παράπονο, το μόνο που δεν έκανα και ψιλοσπάστηκα είναι που δεν πήγα θέατρο (σνιφ), αλλά δεν πειράζει έχω σταμπάρει 3 παραστάσεις που τι στο καλό θα πάω...Ολόκληρο χειμώνα έχουμε μπροστά μας, καλά να 'μαστε...Ευτυχώς μου εγκρίθηκε άμεσα ένα μινι καταναλωτικό δάνειο από την "Γονείς Bank" γιατί είχα μείνει ολίγον τι ταπί και ψύχραιμος... Τα ψώνια που σου γραφα στο last post ευτυχώς τα πρόλαβα και είμαι happy! Το ξέρω είμαι κενός-ρηχός-όπως θες πες με, αλλά με το shopping περνάω πάντα καλά..!Χαρακτηριστικά παρασκευή πρωί μπαίνω σπίτι, μαζί με ένα φίλο μου και όπως καθόμαστε όλοι παρέα, έβαλα στόχο να συντονίσω το mtv στην τηλεόραση του σαλονιού, μη χέσω τις noves μας μέσα που συνέχεια μου χαλάνε τα προγράμματα (γκρρρρρρ) και που πέφτω λες φανατικέ???Στο Madonnaκι να μου λέει να της το δώσω...Πως να μην περάσεις καλά με τέτοια υποδοχή???Εεε..!Συγκινήθηκα δε στο κρύβω, γιατί το συγκεκριμένο κομμάτι το άκουσα και τις 2 φορές που πήγα σ' ένα σκειταδικο μαγαζί κοντά στο παλιό μου λύκειο (ασταδιαλα...), να πάρω κανα DC το παιδί, και όπως και να το κάνουμε είναι το song μου!Μιας και αναφέρθηκα στο παλιό μου λύκειο καθώς έψαχνα για θέση να αφήσω κάπου το έρμο το τουτου βρήκα μια έξω από το παλιό μου λύκειο....Σιγά μη την έπιανα, του έριξα μια μούτζα, σιχτίρισα που το καινούργιο σπίτι δεν ήταν έτοιμο ένα χρόνο πιο πριν να είχα κάνει την Γ λυκείου στον Άλιμο και έφυγα. Ευτυχώς βρήκα μια θέση πολύ πιο κοντά στο μαγαζί. Για να χαλαρώσουμε επίσης Madonna άκουσα και στο soho (γιατί μπορεί κατά καιρούς να στο κατηγορώ, αλλά όποτε πάω εκεί περνάω σταντέ καλά!), αλλά και κάπου αλλού στους Αμπελόκηπους που πήγα after...Το after που λες κόντεψε να μου στοιχίσει...Πάω μες την τρελή χαρά να βρω θέση, 2-4 στενά πάνω από την λ. Αλεξάνδρας, και πέφτω στο πανηγύρι του Αι Δημήτρη...!ΑΠΕΙΛΉ!Αφού κάναμε αμάν και πως να φύγουμε από τον πολύ κόσμο κάνω μια αναστροφή (νόμιμη παρακαλώ, σε πρόλαβα κακιασμένη νυφίτσα...) και λέω θα βρώ θέση..!Με μόνο 2 γύρους, βρήκα θέση και μάλιστα όχι για ένα αλλά για 2 μικρά τουτου...Μετά από αυτό πήγαμε κατευθείαν στην εκκλησία απέναντι και ανάψαμε κεράκι (ναι ρε πες με και θεουσάκι δε με νοιάζει!). Κατά τα άλλα χόρτασα Γλυφάδα, που αν και τη σιχαίνομαι- κυρίως για τα βλαμένα που κυκλοφορούν χωρίς λουρί- με βολέυει καλώς ή κακώς γιατί είναι δίπλα στο σπίτι μου και έχει τα πάντα!

Κάτι άσχετο η Cindy Lauper ζει???Βγάζει ακόμα songs???Μα αυτή δεν είναι μεγάλη???Τραβήχτηκε???



Άντε καλημέρες να 'χουμε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: